כל השירותים

ביטוח משכנתא

ביטוח משכנתא בלי "אותיות קטנות"…

מתוך הבנה שרכישת דירה אינה מסתכמת בקבלת המשכנתא מציעה לכם ספירלי שירותים נלווים ייחודיים אשר יאפשרו לכם להתחיל את החיים ברגל ימין, כי יש הטבות שרק המומחים במשכנתאות יכולים לתת!

 

ביטוח משכנתא – חיים ומבנה

ביטוח משכנתא מכיל למעשה שני סוגי ביטוחים. האחד – ביטוח מבנה שמטרתו לכסות מקרים של פגיעה פיזית בנכס (כתוצאה מרעידת אדמה, מלחמה, נזקי מים וכדומה) וירידת ערכו כבטוחה לפירעון ההלוואה, והשני – ביטוח חיים שנועד להתמודד עם מקרים בהם אחד הלווים נפטר ונטל ההחזר החודשי מוטל על שאריו. הסכום החודשי לתשלום בגין ביטוח משכנתא משתנה מלקוח ללקוח והינו בעיקר פונקציה של סוג הנכס, גיל הלווים, טיב עיסוקם, מצבם הבריאותי הנוכחי וההיסטוריה הרפואית שלהם.

 

לתשומת לבכם!

שימו לב למה שכונה לאחרונה באמצעי התקשורת "עוקץ חברות הביטוח של הבנקים" ואל תתפתו לעשות באופן אוטומטי ביטוח משכנתא באמצעות חברות הביטוח העובדות עם הבנקים למרות הנוחות לכאורה. אלה לא עדיפות על אף חברה אחרת ובד"כ יתנו לכם הצעה עם הנחה לשנה-שנתיים ראשונות ואחר כך המחיר יעלה משמעותית! התאפקו והשוו הצעות ביטוח משכנתא של מספר חברות ביטוח. ספירלי מצידה מציעה ללקוחותיה ביטוח משכנתא מקיף וזול במיוחד, ללא "אותיות קטנות", כדי שתוכלו לישון בשלווה…

 

לקבלת הצעת ביטוח משכנתא אטרקטיבית שתחסוך לכם אלפי ₪ התקשרו עכשיו למומחי המשכנתאות שלנו במוקד ספירלי 5507* או מלאו פרטים בטופס בקשה למשכנתאקצרים בזמן? אנא השאירו פרטים בטופס משמאל ונחזור אליכם בהקדם. מעוניינים לבדוק מהו ההחזר החודשי של המשכנתא שאתם צריכים? כלים ומחשבונים לשירותכם. רוצים לדעת עוד? מילון מונחים לשירותכם.

קצרים בזמן? אנא השאירו פרטים בטופס הבא ונחזור אליכם בהקדם
שלחת? הרווחת!

שינוי גודל גופנים
ניגודיות